Poll: Ще ходите ли на к&#108
You do not have permission to vote in this poll.
Да!
75.00%
15 75.00%
Не!
25.00%
5 25.00%
Total 20 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ще ходите ли на AC/DC
#1
Тия дни съвсем ми писна да служам за прословутия концерт на AC/DC и започнах да се замислям, дали не съм останал едниствения човек, който мисли да не ходи, та реших както и без тва отдавна е нямало анкети из форума, да попитам останалите Maiden фенове как е положението при тях! Smile
[Image: velikoturnovo_Clan.jpg]
Reply
#2
бих отишъл, но нямам и 1 стотинка свободна за билет в момента Wink
I'm an FC member!
04.06.07(BG)...02.08.08(GR)...10.02.09(SRB)...14.08.10(HU)...15.08.10(RO)...16.06.14(BG)...30.07.16(RO)...24.04.17(DE)...20.07.18(GR)...22.07.18(BG)... 10/11.08.18(UK)...22.05.22(CRO)...24.05.22(SRB)...02.07.22(DE)...13.07.22(BG)...
Reply
#3
Аз ще ходя! Front of Stage :devilsmiley:
Reply
#4
естествено :rockdevil:
[COLOR="Yellow"]Love is a razor and I walked the line on that silver blade
Slept in the dust with his daughter, her eyes red with
The slaughter of innocence
And I will pray for her.
I will call her name out loud.
I would bleed for her.
If I could only see her now.

Circle of fire my baptism of joy at an end it seems
The seventh lamb slain, the book of life opens before me.
And I will pray for you.
...Some day I may return.
Don't you cry for me
Beyond is where I learn.
[/COLOR]
Reply
#5
Искам, но засега сичко отива във фонд "MAIDEN 2010". Aко някой иска да помогне, нека каже Big Grin
Reply
#6
Там сме.:rockdevil:
Reply
#7
Поне по 1 вотче можеше да оставяте! Smile
[Image: velikoturnovo_Clan.jpg]
Reply
#8
Да!
Steve Harris is no saint. But he did start something of a religion.
04.06.07 :edtroop: 02.08.08:edtroop: 10.02.09:edtroop: 14.08.10 :edtroop: 15.08.10 :edtroop: 08.06.13 :edtroop:
Reply
#9
Там съм! Билета ми е от 75.
Reply
#10
Имам матура тогава. :no: А вечерта напиване до смърт. Уви, не.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)