24th November 2011, 12:53
След новините по-рано тази седмицата, че за съжаление Astraeus Airlines преустановява своята дейност, вокалистът на IRON MAIDEN Bruce Dickinson разкри, че в момента работи по няколко нови авиационни проекта, някои, от които може да засегнат неговите бивши колеги в Astraeus. Една от неговите авантюри, с която вие вече сте запознати, е предстоящия Bruce Air Flight 666 Experience в симулатор на Boeing 737.
Отдадеността на Bruce към неговата авиационна кариера продължава да е все толкова страстна и пламенна , както винаги е била като той иска да увери всички фенове на MAIDEN, че това включва продължаването нафен-клубските пътувания Bruce Air и използването на Ed Force One в даден момент в бъдещето за турнета.
Bruce коментира: "Добрата новина е, че Ed Force One отново ще лети като имаме време за подготовка, за да бъде всичко в изправност следващия път, когато ни потрябва. Междувременно ще се занимавам с нещата около летенето, докато MAIDEN не тръгнат отново на турне!"
Фронтменът на IRON MAIDEN и пилот Bruce Dickinson обеща да възроди британската самолетна компания, която обяви несъстоятелност.
Bruce Dickinson ще има повече работа от преди в авиационната индустрия след закриването на Astraeus Airlines, където беше пилот на Boeing 757.
Базираната в Гетуик, Англия Astraeus обяви банкрут в понеделник, 21 ноември и по съвпадение Dickinson беше капитан на последния полет, оперирайки от името на BMI, от Джеда (Саудитска Арабия за Манчестър.
Bruce Dickinson заяви: "Изумен съм, че хора, които са малко запознати със ситуацията, твърдят едва ли не, че ще се озова на улицата след затварянето на Astraeus. По-близките хора от моето обкръжение са запознати, че има много повече неща, които се случват около мен.
"Първо, вече разработвам план, с който ще се опитам да спася Astraeus или поне да стартирам нов бизнес с работни места за моите приятели и бивши колеги от Astraeus. Това е сериозен план, включващ хора, които са много добри в тяхната работа.
"Честно казано, сега Astraeus е освободена от бизнес модела, наложен от исландските собственици, които, ако трябва да бъда честен, може би не оцениха подобаващо начина, по който оперират ключовите авиационни пазари, и виждам варианта за успешно изкупуване на компанията като постижим. Няма причина, оригиналният бизнес модел, който изгради Astraeus като може би най-добрата и най-успешна организация в своя сектор, да не може да бъде възроден в полза на бившите й служители, нейните партньори и клиенти.
Второ, също така съм замесен в проект, който може да доведе до откриването на близо 1,500 работни места в областта на авиацията, в южен Уелс. Това ще се превърне в много добра новина.
Трето, от известно време участвам в разработването на компания за тренировъчни полети - Real World Aviation, която перфектно ще помогне да се адресира вечното предизвикателство пред авиационната индустрия - обучението на нови, високо-квалифицирани пилоти. По някаква причина, дори в трудните икономически времена, все още има недостиг на квалифицирани пилоти в гражданската авиация.
Аз съм доста оптимистично настроен относно тези възможности, особено за потенциалното възраждане, под някаква форма, на Astraeus. Отстраняването на исландските собственици от управлението, премахна огромна тежест и пречка пред потенциалната реконструкция на компанията. Ентусиазмът ми е захранван от купищата съобщения, които получих от мига, в който си включих телефона след приземяването на последния полет на Astraeus в понеделник, както и разбира се от интереса на потенциалните инвеститори.
Ще се завърна като пилот в някоя авиационна компания преди да съм много стар, но също така може да съм и част от управлението на авиационния превозвач или на някоя подобна организация"
Отдадеността на Bruce към неговата авиационна кариера продължава да е все толкова страстна и пламенна , както винаги е била като той иска да увери всички фенове на MAIDEN, че това включва продължаването нафен-клубските пътувания Bruce Air и използването на Ed Force One в даден момент в бъдещето за турнета.
Bruce коментира: "Добрата новина е, че Ed Force One отново ще лети като имаме време за подготовка, за да бъде всичко в изправност следващия път, когато ни потрябва. Междувременно ще се занимавам с нещата около летенето, докато MAIDEN не тръгнат отново на турне!"
Фронтменът на IRON MAIDEN и пилот Bruce Dickinson обеща да възроди британската самолетна компания, която обяви несъстоятелност.
Bruce Dickinson ще има повече работа от преди в авиационната индустрия след закриването на Astraeus Airlines, където беше пилот на Boeing 757.
Базираната в Гетуик, Англия Astraeus обяви банкрут в понеделник, 21 ноември и по съвпадение Dickinson беше капитан на последния полет, оперирайки от името на BMI, от Джеда (Саудитска Арабия за Манчестър.
Bruce Dickinson заяви: "Изумен съм, че хора, които са малко запознати със ситуацията, твърдят едва ли не, че ще се озова на улицата след затварянето на Astraeus. По-близките хора от моето обкръжение са запознати, че има много повече неща, които се случват около мен.
"Първо, вече разработвам план, с който ще се опитам да спася Astraeus или поне да стартирам нов бизнес с работни места за моите приятели и бивши колеги от Astraeus. Това е сериозен план, включващ хора, които са много добри в тяхната работа.
"Честно казано, сега Astraeus е освободена от бизнес модела, наложен от исландските собственици, които, ако трябва да бъда честен, може би не оцениха подобаващо начина, по който оперират ключовите авиационни пазари, и виждам варианта за успешно изкупуване на компанията като постижим. Няма причина, оригиналният бизнес модел, който изгради Astraeus като може би най-добрата и най-успешна организация в своя сектор, да не може да бъде възроден в полза на бившите й служители, нейните партньори и клиенти.
Второ, също така съм замесен в проект, който може да доведе до откриването на близо 1,500 работни места в областта на авиацията, в южен Уелс. Това ще се превърне в много добра новина.
Трето, от известно време участвам в разработването на компания за тренировъчни полети - Real World Aviation, която перфектно ще помогне да се адресира вечното предизвикателство пред авиационната индустрия - обучението на нови, високо-квалифицирани пилоти. По някаква причина, дори в трудните икономически времена, все още има недостиг на квалифицирани пилоти в гражданската авиация.
Аз съм доста оптимистично настроен относно тези възможности, особено за потенциалното възраждане, под някаква форма, на Astraeus. Отстраняването на исландските собственици от управлението, премахна огромна тежест и пречка пред потенциалната реконструкция на компанията. Ентусиазмът ми е захранван от купищата съобщения, които получих от мига, в който си включих телефона след приземяването на последния полет на Astraeus в понеделник, както и разбира се от интереса на потенциалните инвеститори.
Ще се завърна като пилот в някоя авиационна компания преди да съм много стар, но също така може да съм и част от управлението на авиационния превозвач или на някоя подобна организация"
Only The Good Die Young...
All the evil seems to live forever...
All the evil seems to live forever...