LANGUAGE/ ЕЗИК

a matter o life and death banner

Кой би си помислил, че те все още го могат? 14-тият студиен албум на Iron Maiden е вероятно най-консистентният албум от The X Factor насам и е един от най-големите им приноси за Heavy Metal-а след върховете им от 80-те. Това не означава, че Virtual XI, Brave New World, and Dance Of Death не бяха добри, те всички включват и някои брилянтни чудесни песни, но и значително по-слаби от останалите, оставящи впечатлението, че са просто пълнители в албума. Сега, в A Matter Of Life And Death, ситуацията е доста по-различна.

Всички песни съставят една обща тема за смъртта,разрухата и пътят към самоунищожение, по който човечеството е поело и по който ще продължи, ако никой не направи нищо. Все пак има и някои нотки на надежда, ненаблюдавани в предишните им албуми, и дори и балада, възпяваща красотата на раждането, въпреки сянката на смъртта, падаща върху новороденото още с първата му глътка въздух.

Обложката за пореден път предизвика дебати в общността на феновете. Направена от Tim Bradstreet, за когото сме свикнали да рисува комикси с определена доза насилие и безпощадност, тя показва Eddie в необичайната компания на трупове на войници в центъра на бойно поле. Въпреки че обрисува доста добре темата на много от песните в албума, тази обложка е доста отдалечена от илюстрациите на някои предни албуми и изглежда странно на техния фон. Все пак, този път би могло саркастично да се спомене, че е било добра идея Rod Smallwood да не оставя петгодишния си племенник да добавя CGI елементи в работата му като в обложката на Dance Of Death. Въпреки това трябва да се отбележи, че илюстрациите на Melvyn Grant за сингъла Reincarnation Of Benjamin Breeg значително превъзхождат тези на Bradstreet и би било добра идея те да бяха използвани за албума. Но както и да е, кой съм аз да казвам на мениджърите на Maiden какво да правят?

Обратно към самата музика, нека просто да отбележим, че този албум беше наречен "Progressive Metal" от някои „просветени” музикални критици, които явно знаят по-добре от останалите от нас. Въпреки, че това повърхностно определение наистина може да се отнесе към някои песни, progressive елементите в музиката са малко и разумно използвани и не допускат да се появи скуката на „истински” progressive албум – не, аз никъде не съм казал, че Dream Theater са отегчителни... или съм?

A Matter Of Life And Death преди всичко е велик албум. Той със сигурност ще привлече много нови фенове към музиката на Iron Maiden, както и ще задоволи тези от „старата школа”, които ще се радват да видят любимата си група в топ форма, по отношение и на музиката, и на текстовете. Вникнете в албума и ще разберете какво имам предвид.


Full-length, EMI
28 Август 2006

Сингли:

Iron Maiden The Reincarnation of Benjamin Breeg small digital small

Tracklist

1. Different World 04:17
2. These Colours Don't Run 06:52
3. Brighter Than A Thousand Suns 08:44
4. The Pilgrim 05:07
5. The Longest Day 07:48
6. Out Of The Shadows 05:36
7. The Reincarnation Of Benjamin Breeg 07:21
8. For The Greater Good Of God 09:24
9. Lord Of Light 07:23
10. The Legacy 09:20

Total playing time 01:11:52
Lineup:

Bruce Dickinson - Vocals
Dave Murray - Guitar
Adrian Smith - Guitar
Janick Gers - Guitar
Steve Harris - Bass/Keyboards
Nicko McBrain - Drums

Издаден на 5 Септември в северна Америка

Издаден като лимитирано DVD Съдържащо:

1. The Making of A Matter of Life and Death (30:15)
2. The Reincarnation of Benjamin Breeg (video) ( 7:23 )
3. Different World (studio footage) ( 4:17 )
4. Photo Gallery ( 5:36 )

Името се смята че е взето от Английския филм за II Световна война - "Matter of Life and Death".

 
Produced by
Kevin Shirley

Co-produced by
Steve Harris

Mixed and Engineered by
Kevin "Caveman" Shirley

Engineer:
Drew Griffiths

Asst Engineer:
Alex Mackenzie

Guitar Synth on Brighter Than A Thousand Suns by :
Adrian Smith

Special thanks to :
Michael Kenney

Recorded and Mixed at :
Sarm West Studios, London

Art Direction and Design by
Peacock

Cover Illustration by
Tim Bradstreet, with Grant Goleash.

Special thanks to
Scott Harben.

Individual photos by
Simon Fowler.

Group photo by
John McMurtrie

Iron Maiden are managed by
Rod Sma l lwood for Sanctuary Artist Management

Business Management:
Andy Taylor

Booking Agents:
John Jackson at K2 for the World exc North America and Rick Roskin at CAA.fo'r North America

Special thanks to:Val Janes, Dave Patlenden,WiK Ashurst, Bob Ward, Johnnie (Silver Fox) Allan, Brian Locke, Hannah Butler, Pete De Vroome, Shelagh Leftley, Andrea Levy, Matt Brewer and all at SanctuaryBarry Dri nkwate r, Tom Bennett, Mark Straeey, Tasha Isaacson, Maria Conroy an d a l l at Bravado , Steve and Sue Lazarus at the Iron Maiden FC.

Sarah Philp, Design and Space.
Jane-Miller, Jan Musk and Una Doyle at K2,Rob Light, AIM McGregor at CAA

The Killer Crew: lan Day, Dick Bell,Steve Gadd, Bill Conte, Doug Hall,Martin Brennan, Steve 'Gonzo' Smith,Rebecca Storey, lan 'Squid' Walsh,Paul Stratford, Ashley Groom, Philip Stewart,Natasha De Sampayo, Michael Kenney,Andy Ball, Sean Brady, Kevin Papworth,Charlie Charlesworth, Dale Easom.Peter Lokrantz, Johnn y Burke ,

Iron Maiden send thanks to :

the helping • hands of: Thorsten Braun, Thomas Neutz, Alan March, Ryan Smith and "Richard StocktoR @ Shure Corp, USA - Germany/Jqhn Midgley, Shirley Beyer, Sonja Stadler and Bernd-Neubauer @ Beyer Dynamic./ Karen Whitlam.George Fredricks, Paul Gould' @ Premier Percussion./Eric Paiste, Rich Mansicaro, Jorg Kholmorgan, Danny Zimmermann and Toomas Paiste (R.t.R.) @ Paiste Cymbals./Hoda J,udah Armanl, Sam Waliis, Alex Perez, Billy Siegie,

. Jamie Crompton, Jun Nakablyashi @ Fender Instruments./Henry Juszkiewicz. Jufiette Avery. Pat Foley, Shanon Huyter, Jennifer Smith and Andre Brodzki @ Gibson Inc./Dave and Pip Ridgway @ Nag:Earth./Alan and Chrissie Chester and Sam @ Hangman Drapes./Jeremy Smith and Richard Cheesman

~@ Rock-it-Cargo. EV/ Shuttle Sound UK./Tom (MGM) Mates Guitar Workshop, London-/Mike Hill @ Mike Hill Services UK./Pete <& P. Cornish Electronics UK./ Bob Bourbomis, Mark Smith @ Taylor Guitar's USA/UK./Alastair Pltcair Elixir strings, Jim Marsnail.-Vietoria Marshall, Joel Richardson, us^shige Japan @ MarshaH Amplification UK./JaSpn How and Corai @ Roto Sound Strings/Paul Bundock, Aten Skally, Grace McHate. Ted Burger, Jenn Plonski and Nick Bowcott @ Korg UK and USA,/Derek Brooks, Curt Mangan and Ernie Ball © Strings and Picks USA./ Pete Robinson @ Strings and Things UK./ Evan Skbpp and Ketlie @ Seymore Duncan./

. Jim Dunlop Snr, Jimmy D Jnr, Kerry Walker and Scott Uchida Jim Duniop USA./ Paul Muniz @ Digitech. Sonic In Ear USA./ Matt Connors, Mjchelle Jacoby, Gary Mann, Gavin Cartgan and Bazz Ward @ Remo - LP Percussion and Rhythm Tech./Mark, Catherine and David Hammond @ Shaw Sticks./Kar! Sturmer and Derrick Round @ Hardcase-Amber Plastics./ Garrison (da man). Steven V and John Goode @ DW Drums USA./DNC Ltd. Mr Miyake, Darren Powers, Susan Martin, Chris Irvine. Andrea Santee and all Yamaha inc./ Jez Ayscough @ Headline Music./ Matt C, Tori L, Chris G @ JHE/The Attic,/ Steve the Doc Dachroeden, Annie Taylor. Matt Picker @ loudtechinc-Ampeg USA./ Mark De Neys.and Tien Lawrence @ Mesa Boogie USA-UK./Jonny Carpenter, Alita Walters, Tara Callahan @ Roland UK-USA. Mark and Sandy at Transam Trucking. Gary.Marks and Mike Hackman at ML Executive, Joerg at Beat the Street. Mary and Tony at Eat to the Beat. Mark and family at Denmark Studios.

All tracks administered by BMG Music Publishing International Ltd.

All tracks administered by BMG Music Pubfishing tnternationai Ltd; ' 2006

The Copyright in this sound recording is owned by Iron Maiden Holdings Ltd. under exclusive license to EMI Records Ltd. 2006 iron Maiden Holdings Ltd

PLAY

trooper-eddie.gif

Members Login